VisumBuitenland.nl werkt actief samen met tal van reisorganisaties en reiswebsites. We zijn dan ook altijd op zoek naar nieuwe partijen die hun klanten en websitebezoekers naar ons willen doorverwijzen. Hierdoor maken steeds meer reizigers naar tevredenheid gebruik van onze eenvoudige online aanvraagprocedures.

Samenwerken kan op verschillende manieren. Komt uw organisatie of website in contact met veel reizigers? Dan is het altijd interessant om de mogelijkheden te bespreken. Bel ons even, of stuur een e-mail, voor meer informatie. We doen altijd een passend, maar geheel vrijblijvend voorstel.

Een samenwerking implementeren hoeft niet lang te duren. Deze houdt in technisch perspectief niet heel veel meer in dan het plaatsen van enkele links naar onze website. Uiteraard bedanken we onze partners hiervoor in de vorm van interessante financiële vergoedingen.



De erkende werkwijze van VisumBuitenland.nl

Wij zijn een online visumbureau met een duidelijke missie: we willen door een gestroomlijnde dienstverlening de allerbeste klantervaring bieden. En dat werpt zijn vruchten af. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,3 en maar liefst 98% van onze klanten beveelt ons aan. Omdat wij die extra stap maken en onze klanten echt helpen. Dat doen we middels slimme aanvraagformulieren en een proactief Visum Supportcenter.

Slimme aanvraagformulieren

Wij vinden dat het voor iedereen eenvoudig moet zijn om een visum aan te vragen. Daarom gebruiken we duidelijke taal en slimme formulieren. Om te zorgen dat onze klanten de aanvraagprocedure probleemloos kunnen doorlopen hebben we in alle aanvraagformulieren een feedback- en correctiefunctie ingebouwd. Door middel van honderden automatische checks worden al tijdens het invullen van de formulieren vrijwel alle veel voorkomende fouten opgespoord. Als een klant bijvoorbeeld de letter ‘o’ in een paspoortnummer invult, krijgt deze direct een melding waarin staat dat die letter nooit voorkomt in Nederlandse paspoorten. Ook wordt bij elke vraag in de formulieren een duidelijke toelichting gegeven. Het soepele proces zorgt tevens voor enorm hoge conversieratio’s.

Proactief Visum Supportcenter

Ons Visum Supportcenter staat 24 uur per dag en 7 dagen per week klaar voor alle klanten die onverhoopt met een vraag of probleem zitten. Hierin onderscheiden we ons van de consulaten, die vaak geheel geen telefonische informatie verstrekken, zelfs niet tijdens kantooruren. Behalve het reactief ondersteunen van klanten heeft ons Visum Supportcenter ook een proactieve functie. Daaronder valt onder meer het uitvoeren van aanvullende handmatige checks op ingevulde formulieren.

Een voorbeeld: voor alle aanvragen waarbij paspoortscans worden geüpload controleren wij altijd handmatig of de ingevulde gegevens 100% overeenkomen met de gegevens op het paspoort. Vermoeden we fouten? Dan nemen we direct contact op met de klant. Zo kan de aanvraag snel worden gecorrigeerd en alsnog tijdig worden ingediend bij de immigratiedienst.

Mede door onze proactieve houding kunnen onze klanten hun aanvraag met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Is een visum toegekend? Dan sturen we ook meteen een sms’je, wel zo prettig.

De voordelen voor uw klanten en websitebezoekers

  • Toegang tot een eenvoudige en snelle Nederlandstalige visum aanvraagdienst
  • Gratis gebruik van ons Visum Supportcenter (24/7 bereikbaar) bij vragen en problemen
  • Grote keuze uit veilige betaalmethoden: iDeal, Bancontact, PayPal en Creditcard
  • Zowel automatische als handmatige controle van aanvragen voor verwerking
  • Proactieve persoonlijke benadering bij vermoedelijk verkeerd ingevulde formulieren
  • Hoge klanttevredenheid (9,3) door goede ondersteuning en snelle toekenning

Neem contact op met